Tuesday, March 6, 2012

YOSHHH!!!!


aku BERUBAH!!!! berubah demi Allah. berubah demi tidak lagi myakitkan hati org disekeliling. penat. payah. xtahan. xleh sabar. putus asa. smua tue x mustahil. tp aku yakin. aku yakin dgn kata ustz yg salah satu tanda ibadat ialah bila buat rasa penat. jadi aku xkan mgalah. stiap kali penat aku nk igtkan diri aku yg penat ini bukti adalah ibadat. yg penting niat aku dulu. itu yg aku perlu sntiasa igtkn. itu yg slalu aku lupe krn niat itu tidak realiti spt penat. yg mampu aku doa jer kt Allah, agr sntiasa igtkn aku saat aku tsilap niat krn manusia. lagi smuanya aku nk doa kat Allah sbb aku xde kuasa. aku nk mintak kat Dia yg Maha Kaya, jadi bila ku mintak pd yg Maha Sempurna aku x lemah...ya Allah ttpkan hati nie. ttpkan diri ini pd jln Mu. amin

No comments:

Post a Comment