Friday, February 10, 2012

xsedar diri...bangun bangun!!!




Greetings ~_~

Peace be upon you.

Hari nie paper 2nd last. Alhamdulillah. let the rest to Allah.

الله على توكلت

It has been long since I last conteng update tis. Lama x buat kerja nie. Tis few days…something boast up my spirit.

Spirit goes up and down. Lemah kan. Skjap bcita2. Sekejap rasa macam xyah! macam ada org kesah. Then goes again a voice,

“for what u did? If for those people, ok i let u stop”

For this days, damai jer rasa xsedar diri….bila rasa penat ah study…main jap..bg reward kat nucleus ambigus… tanpa sedar dah tlebih layan dah reward centre kurniaan Allah nie. Jadi lenja (lembik+manja).

Tp sebenarnya aku rasa apa yg buat aku rasa layan si nucleus nie satu betul ialah SYAITAN YG DIREJAM.

Si syaitan nie mmg pandai buat org rasa bende tue betul so xsalah. Tau tak syaitan x semestinya goda kite buat bende salah, maksiat kat Allah jer terang2 macam tue. Buat org rasa buat bende baik tp tanpa sedar, sbnrnya salah pom kerja dia. So sahabat ana sekalian, ana nasihatkan, kalau ada hari2 anda tlalu smooth jer gerak, tapi at the end bende pom x jadi, macam aku, rajin jer bljar pastu layan reward center yg kononnya motivation buat diri utk trus study. Tapi tanpa sedar Alhamdulillah skrang dah sedar main tue lebih dr belajar…warghhhhhh T_T.

TQ Allah. Alhamdulillah. Allah is soooooo sweet. Just to make me smile after those beautiful moment. Indeed. Yes indeed. Ini antara aku dan Allah jer jgn jealous.



YOSH GAMBARU MASHOO!!!!! U CAN DO IT LITLE DOCTOR!!!!

ALLAHU AKBAR!!!

GO MUJAHIDILLAH. GO PEJUANG ALLAH. GO GO GO.

AYUH KEJAR SYAHID. AYUH KEJAR SYURGA. AYUH KEJAR REDANYA…..T_T



Doakan aku tau. Aku sgt buntu doa sorang sahabat,

sebab Yg Maha Mencintai aku tue dia suka doa kau.

Stop rowing: 1030_10022012

2 comments:

  1. fightingggg!!! my lovely friend...
    i know u can do it!!! don't give up...niat fillah..
    remember, stp ape y kte lakukan adalah kerana DIA,ALLAH...
    GAMBATTE...KIAH...!!!!!
    ^_^

    ReplyDelete
  2. trm kasih along chan. trm kasih yakin pd ana. ada time mmg kita rs nk give up...tp smgt kdg2 kuat balik sbb sahabat n keluarga. syukran kathiran. insyallah, ana cube betulkan niat macam nasihat anti. mohon doa utk ana.

    ReplyDelete