Friday, August 21, 2015

Perancangan Allah

Dear future me, 

Hari nie 20/8/2015 
Alot of things happened today. 
1-Smalam nangis 2 kali sbb baca buku baru sikit tp hari nie baca sikit ngantuk. Yer penat sikit lepas meeting lama dgn dr. hala. Jasad ada disitu, tp minda sudah melayang memikirkan obs. Dan hari nie jugak dr. hala got promoted again as coordinator for IUMP. 
2-hari nie tafaqquh bljr ilmu tajwid. Ustaz kata, kebaikan majlis ilmu itu xdpt pengajar tp bayak dpt pada pljr, tp pengajar hanya akan dpt bila pelajar buat krn Allah. Time tue rasa nak doa byk2 utk ong. 
3-hari nie my form is being process. Baru sedih dengar berita sedih for my cerpen tp Allah came with new good things. Jika benar dia jodoh ku permudahkanLah. Jika dia sebenarnya bukan jodohku, kau jauhkan aku dari fitnah. Since its just for him to choose than wat i got is nothing much sbb he hold the result for now. 
4-makan alwahed tapi salah beli ayam fillet. :3 

Jangan risau aku akan memilih agamamu di atas segala yg utama. Ya point lain juga perlu dipertimbangkan tp islam ajar aku mafsadah dan masalahah dlm membuat pilihan. 

Jangan risau Kerna aku terlalu mudah utk jatuh cinta. Yang aku risaukan kau sedikit pun tidak mencintai aku keranaNya. 

No comments:

Post a Comment