Friday, February 12, 2010

greatful


assalamualaikum. greetings to all.
or i shuld also say sashiburi(somethin tat my fren love to say).
i happy u know
n why?? why??
bcoz d nite b4 i found some interestin blogg
a blog tat i could observe wat gud n wat bad
a blogg tat show me wat adult world was
how d outside world was
4 me outside world mean
a world tat i need to be independent
cant be protected by my parent anymore
from danger any danger
n only got to see them home...
dos blog i found was somethin tat make me smile so suddenly
i said tis to myself:
'akhirnyer..ade jugak blog y dpt jill tgk bagaimana
sbenarnye kehidupan dunia luar..
jill dpt tgk ape cabaran y akan dihadapi oleh sorang dewasa
wat shuld i do
wat i shuld not do'
yeah betul..kite manusia ade akal xkan xdapat pikir kot
mane pisang n mane bara
tp kalau yg kene pikir 2 seorang babby?? macm mane??
mesti ade y tlg tunjukkan..
kite manusia biasa bukan wali n jauh skali nabi
tapi Allah sayngkan smua hambnya y b'iman
kite ade nabi junjungan
kite ikut ape y nabi ajarkan
but again setelah rasulullah s.a.w tiada
mesti ader y teruskan pjuangan beliau
so org tulah y kite kene cari
tat people i gonna search for
ulama'
teman sebenar2nya
guru
ayah n ibu
siape pun asal ader y nak tunjukkan pada jill
mane arang mane pisang
mane hutan mane jalan
mane nasi mane lauk
mane baik mane buruk
dos blog y bukan hanya satu tp satu y dah linkkan pade sejuta blog lg y bguna
ah..finally
alhamdulillah i shuld say
demo..frankly speakin
i truly cant find d rite word how greatful i am
alhamdulillah( d most rite word)
thanks to d blogger(even if they don know)
still i don how to express my greatful to them
coz maybe they don believe me?
i just hoped tat they believe in my only word
alhamdulillah


No comments:

Post a Comment