Tuesday, May 21, 2013

selamat tinggal capslock

20/5/2013
tanggal nie yakni semalam genap setahun 3bulan 23 hari aku guna capslock
things happen pada satu tanggal setahun 3 bulan 23 hari yg lalu yg buat aku guna caps
dan hari nie xkurang things happen banyak sgt wpon bukan benda yg sama berulang
tp aku jadikan tarikh 20hb nie sbg batu asas utk aku igt bahawa kalam hidup utk berjuang itu bukan hanya basah dibibir kemudia kering begitu shj
tp lebih besar makna dan pengorbanan

diri, jangan sampai ayat as-saff:2-3 menjadi hujah yg berbalik kepada kamu wahai diri
insyallah
naik dan naik dan naik
walau jatuh terus bangkit dan naik
tanggal 20/5 seorang mujahidah tidak mahu lagi duduk di zon selesa
zon kenangan
zon anak2
zon memberontak (adalah sikit....mengakulah walau banyak pun)
zon sekolah menengah

aku doakan dia menjadi hamba yg benar2 mencari redha Allah
terima kasih pula pada semua yg banyak mengajar diri dlm fasa itu terutama tanggal 20/5
terima kasih hamba Allah, diri cuba menjadi bermanfaat sehebat air walau xkan pernah mampu

1 comment:

  1. Assalamualaikum, zakiah. dah lama xdengar kabar? som skang guna y normal..?

    ReplyDelete